Det har vart helg, det har vart Bonna...

Vi har haft roligt och så kul.. detta är den bästa sexresan, eller utlandsresan som många gillar att kalla det,
 jag varit på hittils..  =) Mycket har hänt under en helg.. mycket kul..
Vi åkte från Göteborg 16.27 .. Denzler, Alec, Tilly, Twister, Bella, String, Skövde och Grekeken..
Det var jätte roligt på tåget vi hade en hel avdelning, eller vad man säger för oss själva!!!
och inte nog med det.. nånstans på vägen hoppade Jönköping på och vem var inte med där??
Jo, Andreas Papadopoulos!!! Vi gick i samma klass på Svenska skolan i Grekland.. Hur sjukt är inte det??  hehe



                                                                                                              



Nå väl.. framme i  Skövde var det raka vägen till sovsalen och dags för mat.. tror jag =)
men det vara fest på kårhuset Bollonier ( tror jag det stavas) och det var en tidig kväll för mig. var tillbaka i sovsalen runt 01.00
och försökte sova på golvet... tog istället Twisters madrass.. det gick bra tills han ville sova och kom på en sjuk ide...
vi skulle lägga oss i tygröret han hade med sig och sova i det...   ja det blev en syn för alla.. många bilder togs, dock inga som jag kan få tag på, folk blev glada .. man bjöd på sig själv..
till slut lämnade jag Oscar och somnade på golvet mellan Skövde och Bella (som ännu inte fått ett smeknamn) !!

Dagen efter var det någon som blev omplåstrad och andra som inte orkade gå upp..

                                                                                                          


Runt 13.00 började lekarna och jag har blåmärken på benen och höfterna (små men många) efter att ha blivit rullad uppför en backe i ett traktorsdäck..

    Uppvärmning innan lekarna börjar...





     "Pappa" kastar..




Jag, Bella och Tilly försökte med en "Jag har aldrig.."  men det gick inte så bra... folk kom o gick o det var inte ok..
Men den kördes senare på kvällen på mellanfesten som vi hade efter sittningen... oh..
man fick reda på saker man helst inte hade velat...


Men men.. efter lekarna var det fri lek =)
man fick Supa och äta och det var roligt... vissa valde att ta en power napp på 2 timmar och det gick väl sådär.. =)

                                                                                     



Sen var det sittning och män som kysstes.. det var nämligen dåligt med hångel på denna resa...
för min del kan jag säga att jag kom sist i hångeltävllingen ( då jag fick reda om det var tävling dagen efter)..
men men.. istället nöjde jag mig med Mora Träsk och en sal full av klappande människor!!!
Och jag hade min grek med mig också... vad mer kunde jag begärt?? =)








    Mora Träskigare!!                                         Grekigare!!


Så det blev lite festande efter Mora Träsk med.. Jag nån go Bonna öl och en Milkshake aktig drink..  gott gott..
Men nån gång under kvällen , måste vart rutn 02.00 såg jag min nyblivna pappa bege sig till sovsalen så jag hängde med..
Väl tillbaka där var det nakentwister på gång.. Oscar hade fått en att ställa upp.. skitakul..
det var en syn för världen.. jag fick snurra snurran och sen sätta handbojjor på Oscar...
Titta bara hur söt han är...




förutom öl och supande så har jag blivit känd.. jajamen..
alla, eller nästan alla, vet vem Greken aka Grekeken är..
Tjejen från göteborg som stavade fel på sitt smeknamn..

Nöt Mix gjorde hela resan roligare för alla...
Vi kommer att vara dom som alla kommer ihåg =)

Något jag lärt mig av denna resa är att misstag är tillåtna att göras..
Alla gör vi misstag...
Men det är hur vi hanterar dom som visar vilka vi är...
och hur starka vi är... 


 Jag har haft en asgrym helg...

 DET SADE DIN MORSA MED....  !!!!


Kommentarer
Postat av: Bella.

Åh. Och vilken helg sen. Tack för den. Det hade inte varit lika bra utan dig. : )

2008-10-13 @ 23:18:21
URL: http://smultronibacken.blogg.se/
Postat av: Greken

Utan dig hade jag inte klarat av mitt uppdrag.. =)

2008-10-14 @ 14:57:46
URL: http://zouzouna.blogg.se/
Postat av: Skövde

Gryyym helg! Det bästa är ju att jag till och med sov med den oranga sjalen hahaha.

2008-10-14 @ 16:16:48
URL: http://grimmis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0