Mobilsvar, P6 möte och intervju..

jaha vad ska man börja med??
sitter hemma, äntligen, och väntar på att Grey's anatomy ska laddas ner.. Borde ta ungefär en timme.. för ett avsnitt..
men jag kan ju inte se det imorgon för jag är nog inte hemma.. eller jag kanske kommer hem tidigt för en gångs skull men skulle inte tippa på det.. eller chanssa på det.. så jag laddar ner istället..som allt annat hederligt folk =))

I väntan på ett P6 möte såg jag på mobilen..  ett okänt nummer hade ringt och jag hade ett mobilsvar...
Jag blev paralyserad när jag hörde det men konstigt nog så blev jag inte chockad..  jag var lugn, och tog det på ett ok sätt.. Det jobbiga var att jag insåg att jag måste till ungdomsmottagningen .. fy fan.. orka hitta tid åt det med.. jävla skit.. jag har ju mycket på schemat som det är redan.. så. japp.. lite förbannad var man allt...


sen har det varit P6 möte.. vårt första möte som P6 aspar ovh jag tycker det har varit bra..
har fått svar på många av mina frågor, har fått ännu fler frågor och jag ger mig nog itne förräns jag först hittar svaren.
svar som jag absolut inte kommer gissa mig fram..  nix.. jag ska ta reda på dem på rätt sätt.. iaf.. vi har snackat dam- och herrsittning och lite infärjningsfest.. den sistnämnda sk abörja planeras på söndag.. Guud vad roligt..
men oj då.. kom på att jag ska vara barnvakt då.. usch usch .. men ska kolla med Ingela först..

Jaaa.. och så var det intervju med P6.. och det gick bra.. tror jag.. eller hoppas jag iaf.. jag hade ju inte förberett mig alls på den så.. utifrån det så gick det ju bra.. äsch , vet ej. Det enda man kan hoppas är att man gör ett bra jobb och att dom ser det. Sen om man inte kommer med så.. komme rman inte med.. simple as that..

Och så har jag pratat med Hanna. och jag fick reda på att ingen ungdomsmottagning behövdes, utan att mna kan beställa det på nätet.. provet alltså.. dessutom fick jag reda på att man måste testa sig 10 dagar efter att mna haft sex med någon, och att man får svar först efter 7 dagar.. ungdomsmottagningen tar det 2 veckor..
och nu undrar jag.. om det nu inte är jag som har smittat, vem har smittat då?? om det inte var innan utan efter?? hur fan går det ihop?? gahh.. jag är inte bra på matte men så mycket förstår jag iaf.. och jag gillar inte det jag förstår för båda mina teorier är inte bra .... inte på långa vägar...

se?? nu blev jag arg igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0