Nu är det gjort...

och gjort är gjort.... man kan inte få det ogjort..

Har tänkt på att ringa, vad jag skulle säga, vad jag skulle få för reaktion..
Jag tänkte mig alla scenarion : att rösten skulle bli glad, schokad, förvirrad..
att den skkulle svara något..

Istället så lät den arg.. störd...
Personen på andra sidan luren hade lika gärna kunnat skrika:
Dra åt helvete!!!
Det var lite så det kändes..

Man får vad man förtjänar ... det är så det ska vara..
Och visst .. jag är för sent ute.. väldigt för mycket för sent ute..
men jag tror på mirakel.. jag tror på att drömmara kan slå in..

och slår inte denna drömmen in så vet jag att jag iaf försökt..

och det som är värt något..  är alltid svårt att få..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0