Pussar, kramar och hemligheter..

Jag fick en väldigt fin middag igår.. lite rött vin till.. en förrät gjord bara för mig och det var skratt och minnen det talades om..
Medan höst mörkret svartnade ännu mer och vinden blev allt starkare pysslades jag om .... flätat hår, lite massage och mycket kortspel... Sen var det dags för parlamentet och jag blev lite varmare inombords när jag såg magnus betner i rutan..

Hade jag vetat hur varmt det hade blivit sen had ejag inte satt på TV:n.. för att ligga brevid en varm kropp i en 120 säng kan bli väldigt varmt.. även om man inte delar täcken.. väcktes vid 5 tiden av att någon gick runt i rummet.. och pratade.. först när jag insåg att hon gick i sömnen och trodde det var dags att gå upp slappnade jag av.. och lade henne till sängs igen..

Vi gick up tidigt, fixade fin frukost och lämnade av Joel på fritids på väg in till stan.. En rolig tur på spårvagnen, tittade in i lite butiker, Panduro tar nog priset tror jag.. Sen lunchade vi på Gyllenbro där massa hemligheter sades och små hjärtan öppnades.. och sen tillbaka hem igen..
Väl hemma tittade vi på film "you , me and Dupree"... Vi skratta gott när vi låg på golvet som var fullt med Pringles och varm choklad.. lite spill fick det allt vara..

Det var väldigt mysigt att titta på film och hålla om henne.. inte ofta man få göra det längre.. hon blir ju mera blyg för varje gång man träffar henne.. Men för varje gång jag ser i hennes ögon blir jag varmare och gladare...
Men vem hade trott att en 11- åring kunde få en att känna sig så speciell??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0