TV, facebook och Bonde söker fru...

och jag sitter i din soffa nu, med din laptop, inloggad på din msn och tittar på Bonde söker fru.. ett program jag hatar.. verkligen.. och du duschar.. jag hör vattnet.. konstigt nog.. jag sitter i din etta, i din soffa.. kläder överallt.. en obäddad säng som ser så inbjudande ut.. jag är ju faktiskt ganslka trött..

Fan vad mycket jag måste tycka om dig om jag kommer till dig för att jag du saknat mig.. för att jag saknat dig.. träningskläder på giolvet ser jag nu.. Skor slängda hur som helst vid dörren.. du har iaf diskat.. känns bra.. ditt glas på bordet som alltid.. levande ljus, som inte brinner tack så mycket!!!

Du frågade tom om jag ville äta middag med dig.. gullunge.. hade jag inte käkat på jobbet hade jag gärna ätit middag med dig..  Kuddar på golvet.. filtar på golvet.. allt på golvet.. stökigt.. just like we like it.. och du duschar fortfaranade..

Fattar du hur mycket jag saknat dig?? bara att sitta brevid dig.. att känna din doft.. att få krama dig ??? vi har inte träffats på.. ja.. länge är det iaf.. och äntligen har vi fått tummen ur.. och det är precis som vanligt .. inget har ändrats.. förutom att du är kär och galen.. och jag är trött och sliten.. sömnig och dåsig sitter jag i din soffa.. som jag gjort så många gånger förr..

Jag ska flytta in hos dig nästa vecka.. bo hos dig några dagar.. vi ska plugga ihop.. umgås mycket.. jag ska skriva tenta, samtidigt plugga till tenta.. och du ska också plugga för din tenta.. det kommer säkert gå bra.. jag känner mig trygg med dig.. ibland..

nu kom du ut ur duschen.. och jag vet att vi komme ratt ha en skön vecka ihop.. trygg vecka.. kompis vecka..
Hanna fan vad jag saknat dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0