Min lägenhet..

Du öppnar dörren och möts av ljus..
Garderober i halen och badrumemt intill..
Badkaret tar plats och en grönblå spegel hänger på väggen..
En liten springa du måste gå färbi och sen ser du grönt..
En fat chick ligger på en säng och rosa kuddar ger färg i tillvaron..
60 tals mattor pryder golvet och gardiner döljer sovalkoven.,..
Inne i köket möts du av vita skåp och blåa tapeter..
vita stolar klädda i rosa och lila gör det hela lite flickaktigt..

Min lägenhet.. Kort på golvet, kläder på stolar och målarfärg på händerna..
Min lägenhet... Ren disk i diskstället och målarfläckar på golvet..
Min lägenhet... Ovven har hittat sin rätta plats på väggen och ingen mormor komemr röra den igen..

Min lägenhet.. jag är en av de som blivit utvalda.. hoppas det är du som är nästa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0