To Finland and back..

Så jag har åkt finlandsfärjan utan att supa..
Jag har spelat kubb och inte vunnit en enda gång.. Tittat på en avlidne rysk kejsares fiskestuga och varit på sjöfarstmuseum i Kotka (som bl a betyder örn) .. jag har lärt mig räkna till 10 och säga "hirväa hirvii" (arg älg eller något sådant).. jag har fått rundvandring i Helsinki och levt glutenfritt hela tiden..
Jag har seglat från Loviisa hamn till Loviisa hamn och det har varit soligt nästan varje dag..
Sett på massvis med filmer och stöttat familjen när de alla varit sjuka inklusive jag ..
Jag förlorade i kortspel på vägen hem och enligt vissa är jag en dålig förlorare.. jag kallar då vissa för dåliga vinnare..
kan det vara så?

Det var trevligt och mysigt och precis som det ska vara.. slappt men ändå inte.. på ett sätt som att åka hem till grekland.. Lite bilder för att de hur vi hade det.. men nu är man tillbaka till gråa göteborg med ett rött ont öga.. och nej, jag föll inte nerför trappan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0