Tredje året som student och studentrepresentant invigt..

Jag satt i Runan med ett block i min famn och en penna i handen. Brevid mig gamla klasskamrater och t´runt omkring nya ansikten. Kåren hälsade oss välkomna för andra gången och sen drog det igång med information och kort föreläsning.
Lunchade på trappan med Zhara och Emmelie för att sedan bege mig ner mot pedagogen och mitt första Kårstyrelse möte.. En bra dag.  Gick upp tidigt, ska gå och lägga mig tidigt. Pepp inför terminen och detta år.

Kalendern är full fram tillnovember redan, och jag känner ingen stygn av oro.. Bara lite.. kanske.. fast inget som rör skolan.. nej nu ljuger jag och mina öron växer..
Ska strax borsta tänderna och ner i säng.. i min säng imin lägenehet..

Klockan på vägen stör mig inte längre med dess ljud.. jag har vant mig till slut.. anpassningsbar, japp det är jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0