Är det någon där?

Ännhu en storslagen bok.. som gav mig ännu en tankeställare-
Man kan inte rå för det som händer en. Det som gör en till den man är är hur man tar sig ur de situationer som man lyckats hamna i..

Så jag förlåter och glömmer.. som så många gånger förr... jag blickar framåt och ser ljus i den mörka tunneln.. Ord kan bara såra en om man bryr sig och lägger vikt i dom. Så om jag inte lägger vikt vid det som sagts och som kommer sägas kanske jag inte kommer bli ledsen då?!

När man har slumrat till och någon viskar i ens öra " jag älskar dig" då vet man bara.. djupt inom sig och med varenda cell i sin kropp att det kommer att gå bra.. allt..

och man inser att det faktiskt finns någon där..

Alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0