Bonna 09

var helt ok.. mina förväntningar var på topp så lite besviken blev jag men men .. inget går upp mot Bonna 08 dock var detta inte en total katastrof.. Fredagen fick man ränna hit o dit och samla ihop laget för att sen få en "smällkäft" av sin underbara pojkvän.. så lite drama blev det allt,men vad vore en festresa utan drama?? helt enkelt ingen festresa..

Lördagen kunde jag ta det ugnt med lekar och vänner.. bitter till en viss gräns men lämnade till slut bitterheten i sovsalen och ersatte den med Colles donk istället.. Fullsittning på Histek med pizza (igen?) och mera donk.. "Vad vore en värld utan ironi?" blev min fråga och jag väntade mig inget svar.. det var nog mest bara et konstaterande..
Jag har aldrig.. blev det sen med olika människor och då gick det vilt till.. konstigt attd en leken alltid ska handla om sex, hur mycket man än försöker.. nåja, det var ju intressant .. Dans på Boulogner i en dimma, pitt eller pung för vissa men Greken hade fullt upp med att förlora sig... och det gick bra..

Söndagen kom som ett slag i huvudet men jag kom hem till gbg läsandes cosmo med grimmis.. det var en rolig läsning som ska fortsättas nån gång under veckan.. jag är pank med 20 :- på mitt konto och förförsta gån gen kan jag känna mig som en riktig student.. =) bra eller hur?

Som sagt jag har överlevt helgen med ett litet jack i hjärtat... dock ingen blödning vilket betyder att jag kommer klara mig.. likaså pojken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0