Klar!

B-uppsatsen är klar.. äntligen.. jag och Anna har arbetat flitigt och det har gett resultat.. Inlämning är nästa tisdag och vi är klara .. skickade in arbetet kl 11 och det kändes hur skönt som helst =)

Försökte ringa henne igår och hon var inte hemma.. försökte ringa idag men hon var itne hemma då heller.. jag börjar undra om det inte är min hjärna som bara spelar upp scenarion och om allt inte är bra.. egentligen..
Vet inte.. kanske är det bara saknad.. eller rädsla.. jag vet inte.. vi har inte pratat sen senast iaf och det är snart 2 veckor..

De hon undrar över är om jag vill klippa mig på sms.. märkligt.. var ju inte längesen jag klippte mig.. nåja..
imorgon bär det av till skövde och det blir najs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0