Orolig..

Jag vet inte.. hon lät ledsen på telefon.. trött och utbränd.. usch hon blir ledsen om hon får veta att jag känner så här.. jag är orolig för att hon inte mår bra.. för att hon saknar mig för mycket och att hon behöver mitt stöd.. kanske gör det ont att vi inte är nära varandra.. kanske mår vi inte bra utav det..
jag vet inte.. jag var bara ledsen häromdagen.. och trött.. och utmattad..

jag har köpt nya skor.. assnygga...
jag köpte även springskor för några veckor sen... kan med glädje säga att jag använder dom varannan dag än så länge..

solen är ute idag och jag tvättar... ännu en dag med plugg som inte kommer komma igenom fö rjag är lat.. fock!"""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0