"Är trött på falska personer"

Ja du, vem är inte det? Tjejer som killar, alla har vi ju varit falska nån gång, tror jag. Men jag hoppas att människor alltid försöker visa sitt rätta jag, vara ärliga och stå för det dom är och tror på. Om "falska personer" är ämnat åt mig så kan jag säga rätt ut att jag tycker du har fel. Jag gör mitt bästa för att alltid vararak och säga det jag tycker, men det är ju svårt även för mig ibland. Nobody's perfect u know.. Jag har ju själv varit med om falska personer, vem har inte det? men enligt mina uppgifter så passar jag inte in i beskrivningen av en falsk person. Men ja, alla har vi ju olika erfarenheter av det där, och allt annat. Men man ska ju inte dömma någon utan att känna personen i fråga. Har själv gjort det och hade jätte fel. Det är ohyffsatt ochb dumt helt enkelt. Nu kanske du inte är det i vanliga fall, du kanske inte ens syftade på mig, jag kanske inte ens ska ta åt mig. Men jag är ju bara människa. "We all are the same we are just carrying different crosses. It's all in the game baby. Acceptable losses" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0