För uti Kalmare stad ...

ja där finns det ingen kvast förän Lördagen!!

Blandade nötter har varit i Kalmar på SPIIK innebandy och vi har haft jätteroligt..  Vi hade ytterligare några pers med oss, dock inte nötter, men vi hade jtte kul.. jag fick träffat massa nytt folk och denna gång var SURK med men Tilly saknades..

Det började med buss- och tågresa ner till Kalmar där vi tog vårt pick och pack till sovsalen.. Generalen var med oss hela resan och han skrek tills han blev grön.. Blandade nötter och nötmix gjorde inte så bra ifrån sig på innebandy turneringen men fulla blev vi och fullare sen på corehouse..

Lördagen inleddes med en tur till systemet, en tur till Kalmars slott och sen tillbaka till sovsalen där vi söp i väntan på sittningen.. så klart.. vad annars finns det att göra?? Sittningen var lite sådär rolig.. man fick pasta med köttfärs (inte ens sås till) och mini magnum glass till efterätt.. tja vad ska man göra?? naket på scen var det iaf då vinnande laget från innebandyn skulle fira.. =))

Sen var det mellan fest i sovsalen och när SURK riktigt tappade byxorna kände vi att det var dags för corehouse ännu en kväll.. Där söp jag bort mina vänner och hittade nya,mera intressanta, roligare.. och sen blev man bjuden på efterfest och inte tackar man nej til det inte.. hehe så man vandrade genom Kalmars gator och kom till den sunkigaste lägenheten någonsin.. inte mycket till efterfest vi somnade ganska snabbt men mysigt var det.. Dem snackade mig på morgonen när det vaknade grabbarna.. hehe roligare..

Resan hem var roligare.. supa på tåget hem och vara full när man kliver av tågstationen.. och Generalen spelar på hög volym..  jag hade en riktigt kul resa.. mycket hände på fyllan.. sånt som inte skulle hänt egentligen,, mycket sades som kunde skippas och är jag inte tillfredställd med något så är det nog med mig själv..

Annars var det jättekul och veckan har börjat bra då en viss person gjorde vad han lovade för 2 veckor sen =))
Kanske borde sluta klaga och ge männiksor en chans.. bara för att dem inte gör det nästa dag betyder det kansek inte att dem inte gör det alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0