Fylla och funderingar..

Jag har varit i Skövde och kalasat.. Jag har träffat min lilla grekvän och hon var söt och glad och lycklig.. Jag fick träffat hennes vänner som man inte träffat på många år och vi kalasade och hade kul.. Bål med hallon blev det men Rosa Pantern på Boulogner var godare och gjorde allting roligare..

Jag fick sova med Evert i hans soffa men då han sparkade för mycket ficka han sova på golvet.. Han morrade åt mig på morgonen när jag vakna och efter att ha sagt hej då till Tord så begav jag mig till Helene där en stor frukost och ett större gäng väntade..

En soft lördag blev det och när sex and the city rullade ig¨ång på tv rutan kom alla våra funderinga rom killar fram.. då jag gillar samantha förstår ni vad jag förespråkar.. sen att en vän blev dumpad på fredags natten gjorde det hela inte mera okomplicerat..

 vad vill killar och vad vill tjejer?? vad är ok och vad inte?? vart går gränsen? när blir det för mycket?
när ska man prata och när ska man hålla mun? ska man berätta sanningen eller ej?
vad är bra och vad är dåligt?? när blir det för lite??

Vi pratade i samband med filmen och kom fram till ingenting egentligen..  men kul var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0