Mumma..

Känner mig lite krasslig men det är så det är.. har man haft VFU i 3 veckor så blir man förkyld.. Barn/ elever och deras baciller.. usch.. men  , men.,, därför har jag tagit ledigt idag från VFUn så jag kan fexsta ordentligt denna helg..

För kl 14:02 bär det av till Skövdeland och min Helene.. min Burka.... min lilla Grek.. min vän..
Det blir ingen ensam resa utan jag reser med Natalia som jag inte träffat sen 6 år tillbaka.. fy fan vad längesen..
Vi ska på 45 års fest, Helene och en vän fyller 45 tillsammans, låter jätteskoj..
och självklart har man haft problem med valet utav kläder men.. det löser sig.. tror jag och hoppas jag ..
ett par byxor, skor och jumprar.. jag tror det kommer gå bra, eller?? somjohanna gillar att säga.. =))

Så denna helgen är jag borta från allt och alla och kommer att sällskapa med skövdebor.. det blir spännande.. tänk om jag får träffa min Gud?? hehe eller inte... nja vi får se..

men hoppas alla får en trevlig helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0