Sjuk, PMS och mammig...

Att vara sjuk och ha PMS samtidigt är inte kul..
Har suttit hemma hela helgen med att titta på TV och surfa på nätet,, Harry Potter har hållit mig sällskap, likaså vänner och nu One Tree Hill.. ja, vad sk amna göra??

Människor har hört av sig och har försökt göra och till och med lyckats göra min helg vackrare,, men mamma hörde inte av sig.. och det gör ont.. saknaden av ens mor kan vara så stor ibland att den kan få en att brista..  jag saknar mammas kramar och hur hon luktar.. bara henens röst.. nu är det så att mamma har FB och när hon skriver till mig iblaned mellan sterssiga kafferaster och luncher så blir jag glad.. jag vet ju att hon tänker på mig och vill  mitt bästa.. men åh, vad jag inte gillar att hon inte kommer hit till jul.. hon har lovat att komma till februari,,,

jag kommer klara mig tills dess.. men saknaden är stor ibland.. som ett stort svart hålsom bara suger åt sig saker.. jag vart sjuk har bara gjort mig mera utmattad och ledsen.. att jag har PMS gör mig mera känslig och flera känslor bubblar upp.. man har varit ledsen, arg och frustrerad och till råga på allt så är man inte ens hungrig!!!!! jag menar hur mycket kan en människa ta???  inte undfra på att man gråtit krokodiltårar dem här dagarna.. till Eragon..

seriously, what is wrong with me???

nåja.. han med stort H (för tillfället) har inte heller hört av sig.. men jaja.. vad ska man göra?? jga får väl tygla grekinnan inom mig. agera mera svenskt?? äsch... mamma har ju alla svar och hon är aldrig hemma..
jobb freak!!!! gahh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0