Okända nummer och överaskningar

Jag har lämnat in mobilen för lagning då den har ett systemfel som går mig på nerverna.. Att den stänger av sig själv mitt i ett samtal är inte acceptabelt!! Därför har jag nu skickat in den på reparering.. som går på försäkringen tur det.. =P

Så nu har jag min gamla Ericsson och försöker klura ut vem det är som sms:ar elelr ringer mig.. ringer nån mig så förstår jag ganska snart vem det är.. men sms.. isch det är jobbigt.. speciellt när man inte kan kolla upp nummret på nätet.. så går det när man har alla nummer inlagda på mobilen.. jag borde ha lärt mig min läxa från tidigare gånger men icke.. jobbigt..

Så helt plötsligt när jag sätter på mobilen imorses kommer ett sms som skickades igår kväll.. efter att ha försökt hela förmiddagen att komma på vem det är så ringer jag när jag är klar med Praktiken..

JAAA.. nu har det äntligen hänt, jag är klar!!! fatta vad skönt eller?? nåja.. back to business..

Så jag ringer och det är ingen som svarar så jag hoppas på telefonsvararen.. men inte.. den rabblar bara upp nummret som säger mig ingenting och det var ändå inget vanligt sms.. det var speciellt på någe vis.. och jag räknade upp namn och personer men nej.. jag kommer hem och kollar upp nummret.. och det är verkligen den sista personen jag kunde tänka mig.. har inte hört av sig på jättelänge och nu som om det aldrig hänt..

Jag förstår inte mycket men det är nog inte meningen heller.. kanske jag bara ska le och se glad ut.. eller säga ifrån..
Äsch jag vet inte.. jag tar det som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0