jaha ja




Läste detta på Grimmis blogg och blev avundsjuk.. något roligt inlägg måste man väl ändå ha ?? 

Ditt namn? Morfoula- Karolina Lioliou, Greken, Grekeken

Födelseår? 1988

Hur Lång är du?
162 cm

Spelar du något instrument?
Nej tyvärr.

Dina första tankar när du vaknar? Helvete.. Orkar inte gå upp!!

 Är du hungrig? Nej.

Vart befinner du dig just nu?
I mitt rum
 
Biter du på naglarna? Nej, det är äckligt..

Vad har du för trosor på dig? Svarta

Har du några husdjur?
Nej..

Är du singel? Ingen har sagt annat.

Vem är snyggast? hmm.. Jag borde säga "Jag" men jag är inte så kär i mig själv vill jag tro.. men det finns så många,kan ju inte välja.. :D

Vem vet mest om dig? Min dagbok
 
Vad vill du ha just nu? Brorsan så vi kan "leka" lite..
 
Rädd för? Att bli ensam

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hade det inte varit för farmor hade jag hetat bara Karolina ( åh, j***a traditioner och folk som inte kan släppa dem)

Pepsi eller Coca cola?
Cola

McDonalds eller Burgerking? Usch, men B.K om man måste välja

Sjunger du? Alltid!! Men bra?? vette fan..

 Vad har du för skostorlek? 37-38

Har du haft sex med fler än 1 på samma gång?
Nej.. låter bara jobbigt och invecklat.. massa ben överallt..

 Vill du gifta dig? Den dagen, den sorgen.

Kommer du överens med dina föräldrar? Har man 6 länder mellan sina föräldrar och en själv så kommer man väldigt bra överens..

Din hårfärg? Brunt

 Grönan eller Liseberg? Liseberg

Vad sover du i? Naken?
 
Kläder du har på dig nu? Mysbyxor och linne (rosa)

Favoritårstid? Våren.. då får man vinter och sommar.. iaf om man är i grekland..

Hur svarar du i telefonen hemma?
Samuelssons, det är Karro.

Hur svarar du i mobilen? Beror på.. Tja, det är greken.. Ja, hej det är Karro.. Hej, det är jag! 

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov

Vad var det senaste någon sa till dig? Jag går och hälsar på en kompis!

 Godaste glassmaken? Vanilj

Drömmer du mardrömmar? Nej.

Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster, en växt, en radio, rosa gardiner.. (periferiseendet finns inte med i beskrivningen)

Favoritgodis? Gillar inte godis..

Hur många kuddar sover du med? En räcker..

Längtar du mest efter just nu? Mamma, pappa och Vasse..

Vad väntar dig om 10 år?  Jobbiga föräldrar som tror att deras barn är bättre än bäst.

Saknar du någon nu? Min kusin Apostolis.

Snus eller cigaretter? Usch, har slutat med både och.. fy fy.. men måste jag välja? Snus..

Vill du ha barn?
Så länge jag inte behöver föda så kan jag ha barn..

 Längtar du till din nästa födelsedag? Kanske..

Är du snäll? Man kan inte vara snäll mot alla.

 Är du blyg? Inte så värst mycket..

Tycker du att du har fin dialekt? Inga synpunkte på min dialekt då jag försöker lära mig språket.. =))

Har du spytt i någons knä? Inte vad jag vet, men på massa andra ställen :P

 Tycker du om fester? Festigare, roligare, kalasigare

Är du modig? Jo det tycker jag nog att jag är..
 
Har du använt någon hårprodukt idag? nix pix

Har du bråkat med någon idag? Nej

Vad har du för planer till helgen? Har inte kommit så långt i min planering..

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, men varför inte ta bort systembolaget helt?

Är du sugen på något nu? En lägenhet...

Brukar du bada i sjöar om somrarna? 
Nej..

Vem får en kram? Den som behöver elelr vill ha en kram..

 Vem får en puss? De som jag tycker mycket om..

Brukar du läsa horoskop? Ja, det kna vara underhållande..

Sprit, cider, vin eller öl? Öl!

Kan du baka bullar? Ja, det hoppas jag.

Bläck eller blyerts?  Bläck

Katt eller råtta? Jag kan vara råtta han kan vara katt..

Hund eller katt? Jag kan vara katt han kan vara hund..

Vad såg du senast på tv? Prison break gick i bakgrunden igår kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0