Första Juli...

då är vi mitt inne i sommaren.. stin kardia tou kalokairiou som man säger i grekland..
I sommarens hjärta.. kan det vara så?
jag tycker det iaf.. jag och en helt nation.. :P

Det börjar dra ihop sig nu.. jag ska hem.. till mamma o pappa..
fy fan vad nice.. asså jag saknar dom som bara den..
brorsan med för den delen.. och resten av familjen..

men först ska jag jobba fram till torsdag.. imorgon ska jag tvätta o packa..
ikväll ska jag träffa tommy.. vi ska till Rock Baren..

Igår hade vi nyårsfirande för det nya värksamhetsåret.. det var roligt..
kändes konstigt att säga hej då till Peter som man i princip träffat varannan dag och blivit vän med..
kommer att vara lite annorlunda nästa år på kåren..

inga
perversa samtal, eller gubb äckliga samtal.. eller några jobbiga samtal eller några samtal som får blodet att koka..
inte med peter iaf.. han e ju inte kvar..

Inte Sami heller.. eller hans hatt för den delen..
ack ja.. det blir ju tungt det ja..
å andra sidan ska vi ha ett kick ass år.. och det börjar idag!!!
Längtar redan tillbaka..
jag kommer ju till nollning, ny kurs, ny tag, allting nytt..
nice nice nice nice..

det bästa av allt.?!

Jag ska HEM först.. andas in lite grekisk luft..
Känna mig svensk igen, som jag gjort dom sista 18 åren och komma tillbaka grek igen :P

ahh... som sagt..
Helvetet väntar på mig och jag är snart där..
denna tid på fredag andas Grekisk förorenad luft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0