En guld kompass..

Skulle nog inte vara fel att ha..
Då skulle man få svar på alla frågor..
Tänk om man kunde få det..

Jag hade ju lätt använt en sån kompass för att klara tentorna :P
eller för att få veta varför han inte svarade på sms:et jag skickade för 2 timmar sen..

Var det oklart? vet han inte vem jag är? vill han inte? tycker han att han ska svara imorgon?
han kanske inte tycker om mig.. jag kände kanske fel vibbar..
vem vet?


men hade jag haft en guld kompass så hade jag ju vetat...

kanske jag får veta det ändå.. eventuellt..
men orka vänta.. tålamod är ju inte en av mina starka sidor precis..
jag vill att det ska gå fort.. går det långsamt så ska det vara för att jag bestämmer :P

Har aldrig tänkt på att det kanske är felmig och inte på världens män det är fel på..
när det väl kommer till kritan..

men som sagt: en guld kompass i 20-års present hade inte vart helt fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0