Jag tycker om min själv..

.. och jag ser inga som helst problem med det..

Jag tycker att jag är värd något, förtjänar att vara glad, förtjänar att må bra och att personerna som finns i mitt liv tycker om mig för den jag är..
Lite störd, lite konstig, rolig, lätt att umgås med, har principer, konstiga ideer och rätt rättfram men ändå blyg och försiktig..
inga konstigheter, bara jag..

Jag förstår inte personer som inte tycker om sig själva.. som bara låter andra köra med dom bara för att få ha dom i sitt liv..
vänner eller respektive... det är oacceptabelt.. om man inte tycker om sig själv hur ska en annan person tycka om en??

Jag känner en tjej som blir behandlad som skit.. av hennes pojkvän. i ett år nu.. han är otrogen, oförskämd, tar henne för givet o det är självklart hennes fel.. för hon kunde ju inte ställa några krav på honom i början av förhållandet.. så då kan hon ju inte göra det nu heller.. det är för sent..
vännerna.. eller "vännerna" säger att hon ska hålla fast han hårt för han e det bästa kap hon nånsin skulle kunna göra..

BULLSHIT!!
Han är lika falsk som Gud skulle kunna vara sann... (kan man säga så??)--

Han är en fuling med blonderat hår och svart skägg som blir arg över at det inte finns mat på bordet när han kommer hem från skolan .. detta av en tjej som jobbar häcken av sig och som betalar alla hans räkningar..
jag menar.. hallå!
 visst e hon arrogant och helt från vettet som fortafarande är ihop med han men lite respekt kanske..

jag har svårt att tycka synd om henne för att han beter sig så.. hon förtjänar ju det-.. hon e ju kvar eller hur?
Efter ett år av samma skit,.. ta hans crap liksom..

alla har vi nån gång tagit skit men vi har sagt stopp.. hoppas jag iaf..
men detta..

lite självrespekt, people!..
lite mer självförtroende...
Du är värd nåt.. nåt bättre..
bara du inser det..

det har jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0