Midsommarafton...

Fy fan vad härligt..
Jag är på efterfest hos mats och Fio undrar hur man kan orka fortsätta blogga..'
jag undrar ju det själv ibland.. Var finns motivatinen?? Vem läser detta?? VEM BRYR SIG OM MITT PRIVATLIV??
jag själv antagligen och förhoåppningsvis mina vänner med.

AISCHA spelas på PC just nu och jag älskar låten..
Jag är i Skövde och hälsar på Helene..
Vi har har haft middag, förfestat, festat o nu e d efterfest,... '
Dom andra barnen förfestar, spelar poker.. 
jag förstår ju inte poker.. fan vad ososcial jag är.. men jaja det kan väl inte hjälpas. eller??

Nej usch.,
Jag har druckit hela dagen men är ändå är jag långt ifrån full..
asså fattar noll..

men jaja..

Imorgon är det midsommar..
roligt.. och regningt?!

haha pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0