Midsommarhelgen..

Jag bara älskade den.. Finns nog inte så himla mycket mer att tilläga än det där..

Jag fick vara med min lilla grek, Helene, som jag inte träffat på ett år.



Jag fick äntligen möta hennes pojkvän och nuvarande sambo.
                                                             

Jag fick se hur Skövde ser ut, by night tom, och dessutom träffat en bunt intressanta och härliga människor.

Jag fick tom lära mig spela poker.. Det du!

Och jag gillar att min kompis tas hand i Skövde, och har tagits hand om bra personer..
Dom är alla speciella, var o en på sitt sätt och mysiga att jag lätt skulle kunna bli hemmafru åt Tord och Christer om dom bad mig till det..  Fast bara tills nästa sommar för då flyttar nog Helene ner till Götet igen..

Det ser jag fram emot.. och jag hoppas att hon drar med sina goa kompisar oxå..

För även om Skövde är fint, trevligt, mysigt som studentstad så ser jag nog ingen anledning till att bo kvar där när man slutat plugga.. om man nu inte e därifrån såklart.. nja men ändå..

Fast det är ju bara jag, no offence ni fasta boende i Skövdeland..

Dedssutom var detta min första helg på länge då jag vart helt ledig.. Då jag inte behövt  gå till jobbet, läsa, gå på något möte..
Första helgen då jag kunnat ta det lugnt, vara bakis, supa till tidigt på morgonen och sova, sova, sova.. som jag nu ändå inte gjorde men va fan..
Sova kan man ju göra när man är död...  fast Helene tyckte ju inte förstås..


Ja du Söndagen var ju seg.. efter bara 3 timmars sömn så fick jag träffa Alex´s föräldrar, titta på 3 filmer, käka pizza, äta glass, äta nudlar, surfa på nätet, dricka juice, prata i telefon, åka bil och vara hemma midnatt för att sova som en stock och gå upp på morognen för att gå på möte..

Ja du.. en väldigt förtjusande, förträfflig blåsig och regnig sommardag var det idag..
Jag borde nog köpt ett kilo mjöl och fått enm kaffetruck på köpet..
Eller vad säger ni??

Mumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0