Ny blogg..

Jaha.. då har man börjat från scratch.. iaf vad som angår bloggandet..
Har bloggat på Nattstad sen Juli 06 och känner att det ät dags att flytta bloggen därifrån..
Är ju medlem där bara för att få blogga. .. hur bra e d?
inte så bra.. så jag startar denna bloggen..
Kommer väl att skriva lite på grekiska oxå, kanske engelska jagvet inte ,. vi får se hur humöret är..

Zouzouni på grekiska betyder insekt, men på ett gulligt sätt (?).
Jag vet galet. MIn kompis Hercules kallar mig för Zouzouna så då får bloggen heta det..
Så välkomnma till en insekts värld.. haha..
Är jag lika aktiv i bloggandet här som jag vart på NS.. ja då blir det många inlägg.. konstiga inlägg..

Borde jag presentera mig sj? N´ja jag skippar det..
Jag kan ju bara säga att jag är en glad prick som kan vara ledsen ibland. ..

men jaja.. håller på med omtenta nu så..
hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0