Sommarlov!!!

Härligt!! Äntligen är jag klar..
Har precis skickat in min omtenta och självklart är jag glad för det..
Har läst om molekyler, partiklar, fotosyntes och all möjlig skit på denna kurs.
Min utvärdering var inte nådig, jag trorSLUG kommer gråta när dom får läsa den..
För mina kurskamratersutvärdering var precis likadan.,.
Jag menar, vi utbildar oss till lärare, då skavåran utbildning hålla en viss nivå tycker man.
Literaturen ska vara bra, inte kass. Föreläsningarna ska hålla en viss standard och gör dom inte det så
får ju inte tentorna vara ännu svårare. Allt ska ju gå samman eller??

Jag har funderat hela terminen om jag inte skasluta och söka till något annat program , men då måste jag ju gå om hela första terminen , orka göra det liksom.
Nej fy..  Jag ser fram emot mitt sommarlov nu..
Ska jobba lite på kåren och på caféet , sen åker jag till grekland..

Som btw förlorade mot Sverige.. såg ni det? uselt spel enligt mig och många andra..
Glad förattsverige vann..Pappa fick fnatt och Elias likaså.. haha
Mamma var glad iaf.. haha


Pratade med henne idag..och hon berättade att min kusin har fått för mycket frånvaro så han måste med största sannolikhet gå om sista ring.. och jag blev arg och besviken. Och jag vill bara slå han för att han försöker betesigsom en man men ärinte ens i närheten av det..Ibland undrar jag om han inte är sin fars son ändå.. odåga ..
men jag vill ju ge han en chans.. men fan asså..  han motarbetar mig starkt..
tycker mest synd om min faster som måste stå ut med honom ett år till om inte allt går vägen i tingsrätten..
ja visst, han har ju överklagat.. dumma grek.. :p

Men nej.. ska nog städa lite nu.. det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum :P
haha ha det gött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0