Ekorrar och ollon...

hmm.. det började med en krlekshistoria angående hamstrar.. då hamstrar är opålitliga (enligt mig) så väljer jag ekorrar.. kärleksfulla, lekfulla, söta, små och svårfångade.. precis som män... men så kom vi ju på att ekorrar tycker om ollon, då kan dem omöjligt vara pojkar.. så jag fick vara ekorre och en anna försökte fånga mig i hans håv..

hmm... det var en rolig konversation det där.. och att jag förstod att visst är jag en ekorre.. jag har ju alla dess egenskaper förutom att jag itne bor i ett träd då.. =))

mer förvirrande att folk inte förstår att jag är flicka i P6 GB.. mer förvirrande att det har börjat skriva där massa folk som int tillhör P6 eller asparna.. speciellt när dom tydligen vill liga med mig.. jag fattar ingenting..

Det enda jag vet är att det är massa kärlek i luften just nu, på got och ont..
men det är inget jag deltar aktivt i..

Kommentarer
Postat av: Therese

ska det stå en annan eller en anna?? För isåfall kan det väl aldrig vara så att du menar anna i matnatsex.. =)

2008-11-19 @ 13:37:52
Postat av: Greken

en annan ska det vara.. =))

2008-11-19 @ 17:01:51
URL: http://zouzouna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0