Halloween party..

Det var pirater, det var brudar, det var änglar och demoner, kondomer, pruttkuddar, jesus och hans fader Gud samt Djävulen.. det var också geishor, sjömän, cancan flickor och träd.. träd fulla med löv men som ingen ville ha (elle rnästan ingen).. =))

Golden Days var stället och P6 arrade en grymt bra fest.. Jag vet inte riktigt hur många som kom, men många var det iaf..
Dom flesta var utklädda men jag tycker ändå att jag , Therese och Emmi hade en av dom bästa kostymerna.. Vi var aspträd.


. fast många trodde vi var troll och dom var helt 

out of topic.. =)) hehe

Vi var på Golden redan kl 18:00 föratt dekorera, vissa var där tidigare.. och vi dekorerade, och vi gjorde oss i ordning, sminkade oss och väntade.. dörrarna öppnades och folk började komma.. då började alkohol flöda i mina ådror och ölen jäste i magen.. När jag var vid baren och skulle säga hej till Dick gav han mig en BIG stark öl, måste vart en liter eller en halvliter,, iaf glaset var större än ett vanligt glas öl så.. jaja..
snacka om att vara on the right place the right time.. jag menar..
oj, oj, oj..  hehe.. sen blev det inte mera öl för mig för jag hade full tupp med att fuldansa och snacka med folk..

vid 3:00 stängde vi golden och packade ihop vårat pick och pack..
jag åkte spårvagn hem och jag skrämde skiten ur ett par fulla killar som väntade på spårvagnen vid positivgatan..
dom trodde att jag var SHREKS barnbarn.. konstiga typer.. att folk inte fattar att man klätt ut sig till träd. fy fan.. fast dom var fulla såå.. jaja..

Väl hemm atog det mig en halvtimme innan jag fick färgen ur mitt hår och kammat ut det samtidigt som jag fick kämpa med färgen på mina händer, ansikte och hals.. men när jag lade mig i sängen somna jag lycklig..

vet ni varför??
För att någon (några) där ute i världen tänker på lilla mig..  =))
tihi..

så renare, gladare och positivare lade jag mig bland rosa lakan och somnade gott till kl. 12:00 idag..

sömnigareeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0