If I were a boy...

Jag har skrivit klart min hemtenta och den ska vara inlämnad imorgon.. göööt.. har vart med hanna idag ochm igår kväll.. det var första gången jag sov över hos henne och vi hade vårt första girl- night talk.. det va så härligt.. Jag fick prata av mig allt gammalt groll, roliga minnen, det pratades om förlorade oskulder.. krossade hjärtan,, första fyllan.. .
och vi låg uppe hela natten kändes det som och det var segt att vakna på morgonen , iaf för min del..

Lite brunch och lite middag.. ochlite mera snack.. skitsnack mest.. och jag har inte skitsnackat på jättelänge.. och nej, jag känner mig inte dum på någe vis...
" Karro det är skönt att höra dig snacka skit, även om det är väldigt sällan. Ibland tror man inte du är mänsklig".. tack hanna panna =P
men nej jag är mänsklig och jag har känslor.. men dom väljer att komma fram i helt fel sammanhang .. då jag inte behöver dom..eller när jag inte ska behöve dom..
så jag har copy pasteaten sång, och redigerat lite.
Till alla er flickor som känner att dom skull ekunna älska en tjej bättre än vad en man gör..
eller bara vilja lära en kill ehur man inte gör..  eller bara för att väcka tankarna... knock yourselves out!! Jag?? ska inte säga nåt mer utan fortsätta titta på EMA.. =P



If I a boy
I could turn off my phone
Tell everyone it's broken
So they'd think that I was sleepin' alone
I'd put myself first
And make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful
Waitin' for me to come home
 
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

It's a little too late for you to come back
If you thought I would wait for you
You thought wrong

But you're just a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0