Inget blir som man förväntar sig...

I fredags skulle det ha varit personalfest hela kvällen, istället blev det STUDS och karaoke kväll med MatNatSex..
Väldigt trevligt, väldigt roligt och jag kommer äntligen ihåg vem Kevin aka Anna är. Jag fick se Fabian i ovve för första gången och han fick se mig lite smått berusad vilket har hänt lite oftare.. Syrran blev nog ganska full, det märktes när tungor blandades och tuggumin bytte mun.. Jag var ensam, andra kapsade och min rädning blev sången... och P6 med mina medaspar.. min räddning.. och ett litet avhopp från aspningen som jag gjorde under kvällen raderade jag under resten utav kvällen..

Inflyttningsfest och kramar var det igår kväll. Sanning eller Konka spelades varpå jag fick känna Skånes tröja mot min hud.. jag såg väldigt bra ut i den.. Själv såg han ut som en cancerbrud... (usch vad hemskt)..  Fröken vit skulle vara nykter men det blev ju inte så.. Jag skulle däcka i Lindas säng men det blev inteheller så då den var upptagen av massa DKMare och P6are.. det såg trevligt ut men.. jag valde att gå hem..

Då jag fick bekräftelse av någon började mina tankar om någon annan sättas i ord.. och det var skönt att prata.. Men nästa gång kanske det blir av.. egentligen tror jag inte på det.. drömmar är för färskningar... Jag tror att det jag vill säga med detta inlägg är att:

Ingenting blir så som man förväntar sig.. så jag sluta förvänta mig saker och ting.. bara låta det bero och komma till mig..
För inget blir som man hade tänkt sig ändå..
(är nog fortfarande lite groggy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0