Jag är..

inte den som går emellan ett par.. jag gör bara inte det... jag tycker det är fel, speciellt om man känner båda parterna..
om man nu inte visste att personen i fråga var ihop så fine. visst.. but that is another story..

Jag blev sårad idag för att någon frågade mig om jag var på det klara att hn faktiskt var intresserad av killen och nog ihop med han.. för hon vill inte att någon annan ska pilla åp honom!

klart jag visste!!! och jag tycker om dem båda så mycket, dem är så söta ihop, så gulliga.. och jag tycker om att kramas men jag trodde inte jag gjorde det med han.. ja ok.. han fick väl en kram kanske 2 men vi snacka om mitt ex och han sade nåt gulligt och klart han skull efå en kram då.. eller??

jag kan inte rå för det, jag kan inte sluta vara den jag är, det skulle vara fel.. å andra sidan vill jag inte hamna i onåd med denna person.. klart jag inte vill pilla på hennes kille!! dessutom skulle jag inte pilla på honom även om han inte var det, för personen i fråga är inte min typ.. =) men han är hennes och det ser man lång väg..

så jag vill bara säga förlåt om jag gett intrycket att jag vill ha din man.. för det vill jag inte..

och en annan sak.. jag är inte den som går runt och snackar skit när någon mår dåligt.. men jag uppskattar den person som frågade mig istället för att bara hata mig.. jag vet inte.. det börjar kännas konstigt och sånt här har jag inte ork för just nu.. sånt här kan jag vara utan..

det hade jag nog med i Grekland..

Kommentarer
Postat av: Anna*

Yo, känner jag mig utpekad?=) Ja kanske lite... Sorry =)

2008-12-21 @ 21:51:28
URL: http://snyggannas.blogg.se/
Postat av: Grekeken

Vill inte hänga ut någon tösen min..

vissa saker vill man nog ha sagt bara tror jag..

men jag håller ju av personen i fråga väldigt mycket..

och jag kanske var lite tankspridd den kvällen, vad vet jag? alkohol i kroppen och minnesluckor..

men, men .. det är glömt nu, och vi mår båda bra..



=))

2008-12-22 @ 15:16:00
URL: http://zouzouna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0