Mitt i ett äventyr..

Jag borde vara på norrlandsittsen nu.. med massa fulla människor....
med massa mat och massa öl.. Med vänner och kompisar och icke kända personer..
med okända människor.. tjöta om allt och inget medan alkoholen flödar i kroppen..

Nej jag är inte alkoholist.. bara festberoende...

MIstället är jag barnvakt på näset och ser på Tom & jerry..
medans johanna är på kalas och ingela och bengt likaså..
Men är det egentligen inte jag som ska vara på fest??

Face it.. hade jag varit på STUDS hade jag inte fått hälften så mycket kärlek som jag får nu när jag är här..


Positivare och pussigare...


Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. men greken, om du hade varit på norrlandssittningen hade du ju inte fått dricka något annat än mina alkoholfria experiment som jag bjöd Ludde på... =)

2008-11-19 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0