Första veckan...

i skolan är över och jag är redan sönderstressad.. man kan väl då komma fram till att allting är som vanligt.. om man börjar med en lista på allt som ska göras fram till den 8/10 så blir man stressad... 1) Nollning ska genomföras och man ska göra sitt bästa för att visa nollorna att man bryr sig. utan att bli full och utan att vara tråkig.. 2) Nollning för utbytesstudenter, schemat kom ut idag och IF är inte med.den är visserligen slut på torsdag och picknincken som IF skulle hålla i blev utklassad. Mindre jobb för oss, yippie! 3) 4 kursböcker ska läsas in och jag har fått tag på 1. 2 A:4 sidor med olika växt utav arter (växter o djur) väntar på mig, då jag ska göra en växtbok och ha en salstenta den 6/10.. 4) VFU:n börjar nu på måndag och varar en vecka. Ny skola, ny klass och redan ett projekt som ska göras.. 5) Jobba måste man ju med göra, annars e d fusk. SU förväntar sig att jag ska jobba 20%, men jag känner att tiden rinner från mig.. usch. usch. jag vill ju gärna jobba, inom SU iaf. Trivs ju som fisken i vattnet. 6) Jag är på god väg (tror jag) att skaffa pojkvän, kille elle rvad man nu kan säga. och det är nog det som stressar mig mest av allt. Eftersom jag vill spendera mycket tid med personen i fråga! ja du.. en dag i taget eller vad säger ni?? nja, sitta här o klaga när livet e gött och man åtminstonde har ett liv.. fy fan säger jag dåe.. jag e glad o tro inget annat.. nu ska jag på raggarfest, pratade med Bengan o han var ju redan igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0