Lazaros

Jag vill bara säga tack!!
Tack för att du kom in i mitt liv och ändrade på allt..
Du har hjälpt mig bli den jag är idag och jag kan inte komma på nåt mer att säga än ett simpelt tack!

Du hade kunnat var min farfar, morfar, pappa, morbror, farbror, broder, svärfar..
Men nej.. Du är så mycket mer än alla dom tillsammans..

Du läde mig värdet av att vara den som inte alltid är till lags..
Värdet av att säga Nej, att såra sig själv är det värsta som finns, du lärde mig det..

Du visade för mig hur man säger ifrån, hjälpte mig att ta itu med mina värsta mardrömmar..
Visst fick jag höra att det var mitt fel men du fick mig att tro att det var rena motsatsen.. det tror jag på ännu..

Du fick mig inse att alla har ett värde, även lilla jag...
Nu, 4 år efteråt kan jag inte komma ihåg att jag nånsin kände såhär..
Värdig, förtjänad och riktigt glad..
Jag vågar säga lycklig...

Euxaristw Lazare,
mentora kai pragmatike mou file...

//Zouzouna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0