Prövotiden är här...

.. och med den kommer massa ansvar, fester, planeringar, chez amis på Tisdagar och extra möten för alla oss aspjävlar..    Prövotiden är här och med den kommer den första chocken.. när man väl kommer inse vad det är man ger sig in på kanske det inte är lika lockande längre..
Men vad vet jag, jag är ju bara en aspjävel...

Det började med ett möte igår.. vi var 20 stycken aspar... 20!!
förra året var vi 14, innan jag hoppade av.. fast det var förra året det ja..
orsaker som man helst inte vill prata om som gjorde att mna skippade den asp perioden..
och nu ska man försöka ta igen den.. det enda jag kan hoppas på är att jag sköter mig ordentligt..
Men vad vet jag?, jag är ju bara en aspjävel.. lika låg som marken alla trampar på..

Sen var det hunger (hade inte ätit nåt sen lunch, jag lunchade med Alex <3 ) ..
och det kändes bättre att ta en hamburgare på Chez amis än att åka hem och äta lasagne.. =/
Junior hjälpte ju mig väldigt bra med att äta upp.. Skåne erbjöd sig med , men han fick inget..
Han får stå i skamvrån lite tycker jag..  eller får jag säga så? kanske jag inte får..
Men vad vet ja? jag är bara en aspjävel.. lika låg som marken alla trampar på..  ännu lägre för att jag är grek..
(tack för den Anders)... 

Men vi är iaf ett himla skönt gäng aspar...
´det räknas väl ändå som något?

Men vad vet jag.. jag är ju bara en aspjävel från grekland.. =)


Kommentarer
Postat av: Grimmis

ASPJÄVEL! Jag vill också va en.. På tisdag, då hänger jag med :)

2008-09-29 @ 11:33:10
URL: http://grimmis.bloggspace.se
Postat av: Anna*

Well, alla är faktiskt lika "låga" oavsett vad anders säger, vad ska han snacka för föresten, han är ju aspjävel han med! =)

2008-10-08 @ 15:38:05
URL: http://snyggannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0