Oj, vilken kväll.. ;P

En stor Ikea kasse fylld med köksredskap och en twister iförd frack och tårtmössa log på son födelsedag/ inflyttningsfest. Nu kan han äntligen laga mat hemma =))  Folket droppade in i hans lilla etta och det blev mera trångt ju längre tiden gick..  
Punsch och portvin rann nerför strupen och det var gott..
.. studentvisor sjöngs och expanderat hamburgarebröd med ketschup hamnade i magen.
Sen blev det fylle sms och någon som försökte ragga men tyvärr ..
Man ska inte ragga på en tjej som är helt, fullkomligt kär i sin pojkvän!! det slutar inte bra!!! oaasett om hon är full eller ej.

Så jag vaknade brevid twister, jättebakis och jättenöjd att det var faktiskt snart ett år sedan jag sist mådde dåligt pga för mycket drickande ;P 1 gång per år har det hänt senaste 6 åren =)) underbart..
Det mindre underbara var att huvudet ville ta livet utav mig och jag kom inte ens ihåg hälften v det twister berättade för mig.. om kvällen innan.. usch..

Bakfyllan behandlades: frukost och film hos Grimmis, promenad med mormor, middag med morföräldrarna
och massa matlagande..
Snart är Johanna och Joel här och gissa vem jag skedar med ikväll?? =)))
hihi..

ooh, life is just wonderful.. även när man är bakis.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0