Föräldrar är kloka..

Genom tomma gator vandrar du och jag och pratar livet..
Vi pratar förhållanden och känslor... Hur man måste komma ihåg, sakna men aldrig längta tillbaka...

"Varje förhållande är som en pärla och alla är olika stora, glänser olika mycket och har olika färger. Man ska ta vara på varje pärla och ta vara på den väl. Ibland kan man ta fram och titta på en pärla, känna efter och komma ihåg känslorna och hur det var. Sen lägger man ner pärlan igen och allt är bra" sade du till mig igår.. Din mor är klok.

Vi går uppför backar och nedför backar...
Vi talar om förhållanden och gränser.. När förlorra man sig själv, när är det stop??

" Ge dig aldrig helt till någon, pojkvän, vän, familj eller en främling...  Då finns det risk att du förlorar dig själv. Behåll alltid en liten bit för dig själv, så att du alltid vet vem du är och vart du går.. Ger du någon allt då är du förlorat" sade jag till dig.. Min pappa är klok..

Det ligger många pärlor i ett hjärta och våga vägra att plocka bort något av dem, för någon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0