Hon är hemma nu!

Hon är hemma nu och stannar fram tills efter jul.. Sen bar det av till Australien igen för att leva livet med George.. och klart önskar jag henne all lycka.. men ack vad det gör onte.. det är inte Europa ens juh, det är halva världen bort från mig.. och jag är självisk och tänker på mig, mamma annelie o pappa anders, henke och mostrar och vänner komemr väl också längta ihjäl efter henne.. Men jag förstår kanske lite nu hur Annelie kände när hon släppte iväg sin bästa vän till Grekland.. eller hur Maria släppte iväg mig till Sverige.. Jag kommer ju träffa henne igen , dock kommer jag inte veta när.. nu visste jag att hon skulle komma tillbaka, vilken dag, tid.. men sen..? aja, det blir säkert bra..

Hon är tillbaka nu.. likaså de andra 3 flickorna.. och det känns bra.. hon är tillbaka och det är tryggt.. hon är den äldsta vännen och den som jag hittils alltid kan räkna med.. det blir kanske så när man delat vagn och vagga?? vad vet jag..
Hon är tillbaka och det är rätt.. som den egoist jag är får jag säga det.. Så jag ska njuta av att ha henne här och ta varje tillfälle att umgås med henne.. vi mår ju trots allt bra av varandra ..

Välkommen hem nino!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0