Porrpub och dagen efter..

Jag försökte vara porrig.. jag visade brösten, min röda bh men nej.. jag var bara "gullig"..
"Inse fakta greken, du kan inte vara porrig.. sexig, oskyldig och gullig men inte porrig.. möjligtvis slampig... " tänkte jag efter att ha sett mig i spegeln och bestämde mig för att inte bry mig.. kan man inte, så kan man inte..

Huvudvärken vill inte släppa och jag som bara måste tvätta och städa mitt rum innan jag ska fira twister.. Gubben fyller år imorgon... =)) Träningsvärken vill inte helelr släppa, jag har fått 3 pluppar denna veckan och jag är stolt över mig själv.. 4 kvar så får jag en handduk ;P

Det enda jobbiga med mig när jag blir full är ju att jg blir så hångelsugen så det är helt löjligt.. och jag klarade mig igår genom att få en  (eller två??) kyssar av grimmis.. men sen kände jag, när det blev för mycket alkohol att jag måste hem.. händer på midjan och visk i örat (oavsett om det var oskyldigt) fick mig att vilja lägga porrpuben bakom mig..

Inte för att jag inte litar på mig själv för det gör jag.. men för att jag ville krypa ner i sängen och drömma mig bort till en liten ö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0