Nåväl..

Sitter hemma hos mormor och morfar igen. Det känns härligt. Känns hemma. Inte som hemma. Utan hemma. Hemma. Känns bra. Idag känns det bra att inte vara ensam.

Har kommit tillbaka från en 2-dagars konferens i Varberg. Mycket har gjorts, arbetet går framåt och vi har det bra. Jag ser på tiden vi har framför oss som organisation positivt. Det kommer gå bra. Kan inte bli annat än bra. och jag har en plan. Den skakas om då och då men det är livet. Allt går inte som planerat.

Jag sitter här och tänker. Om livets aviga och räta. kanske borde man börja sticka. kanske det komemr hjälpa en att sätta tankarna på plats och få lugn och ro i själen. För ibland finns där tumult. Som ett argt hav som inte vet vart det ska ta vägen. Ska lägga mig ner och läsa. Om livets aviga och räta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0