Mitt ---

Det blevinte riktigt som jag hade tänkt mig.. Det var precis som jag ville ha det till en början och sen var allt borta.. som om en vind bara hade raserat alltihop.. det räckte med en kommentar.. fuck.. även om jag hade mått dåligt dagen efter varför gjorde jag inte misstaget?? om det nu skulle vara ett.. istället blev det något helt annat, som jag aldrig hade väntat mig..
Men det har hänt en bra sak denna helg.. förutom att jag fått umgås med min älskade vän.. jag vet vart jag har mig..
jag vet hur jag tänker.. och jag tänker inte säga förlåt eller krypa på alla fyra..
Jag kommer inte att bry mig och jag kommer inte att tänka..
Jag kommer bara sätta igång och jobba.. för det kan resultera till något fantastiskt.. något bra för en gångs skull..

Man skulle kunna välja den enkla vägen men att svettas lite för något är nog bara bra..
Jag uppskattar det man får jobba för.. det man får slita för.. sen om det blir bra eller ej.. det vet jag ej..

Som Elytis säger: Det är inte destinationen, ditt Ithaka som är det viktigaste..
                                 Det är vägen dit som gör allting värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0