Så vad händer egentligen?

Måste vi sätta stämpelpå det vi har innan vi tar det "to the next level"?? Kan man inte bara vara den man är och njuta av stunden? Måste man namge det som finns framför en? Räcker det inte bara att man ser det, mår bra av det och lämna det där..
Måste man ha orden? Räcker det inte med gärningarna? Måste man ha det säkra först innan man ger sig ut på det osäkra? Kan man inte göra både och? Dem går väl ändå hand i hand.. det osäkra och det säkra.. För framtiden är inte säker medans du vet med säkerhet redan att det som hänt har hänt.. du behöver inte veta varför, men du vet att det har hänt..

Så här står jag och ubdrar... Jag vet vad som hänt, jag vet vad jag vill.. Ska vi sätta stämpel på det?? namnge det som vi båda vet finns där innan vi gör något större?? Namnge det lilla för att invänta det stora?? Hur tänker du?

Jag vill.. frågan är: Vill du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0