Inget privat talk snälla!

Fan, helvete, crap.. jag kom just på det och jag gilalr inte idén.. för jag får lov att inte tycka om det.. det vet jag ..
Jag trodde inte du brydde dig, jag trodde det var lugnt emellan oss, jag trodde det var coolt men det är det inte..
Du har ingen aning vilka känslor du väcker hos mig och jag vill helst inte säga det högt eller skriva ner dom..
För det hade bara gjort dig upprörd, som allt annat jag nånsin sagt...

Det är inte ok att du försöker för mycket.. det är inte ok hur cool du än försöker vara..
Hur lugnt du än säger att du är glad över att jag har hittat kärlekenså kan jag inte tro ditt leende..
För jag har då fan ta mig aldrig sagt att jag hittat kärleken.. så jag vet ej om det har framgått här i denna blogg,
eller på facebook eller om folk pratat om det, vilket jag finner osannolikt för vem fan är intresserad av lilla mig och mitt
kärleksliv??

Då jag inte bryr mig om ditt privatliv så snälla sluta bry dig om mitt.. jag blir bara illa till mods..
Jag kan festa med dig, prata med dig, diskutera me dig om allt annat om mitt privatliv.. eller ditt..
Vi kunde inte diskutera sånt så, varför ska vi kunna göra det nu??

Nej, vännen. Vi håller oss till kurslitteratur, gemensamma vänner, gemensamma fyllor elelr minne i värsta fall..
Men privatlivet är inget jag vill prata med dig om.. tyvärr..


Kommentarer
Postat av: Anna*

Alex?

2009-02-05 @ 11:57:58
URL: http://snyggannas.blogg.se/
Postat av: Greken

Säger helst inte namnet på personen även om ni inte känner honom.

2009-02-05 @ 16:33:55
URL: http://zouzouna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0