Chalmers första pubrunda '09...

Det blev nya citat, pussar, lyckoönskningar, drömmar och tokigheter..
Det som började bra på Lindholmen och avslutades tokigt på Gasquen...
Nya människor, gamla bekanta, alla var där...
En bänk 4 våningar ovenför föreningstorget skändades och på Focus träffade jag mannen med mina initialer på sin rumpa =P Sen var det dags för studentklubben för att hämta V.I.P korten.


Karro kramar Fabian.... Fabian säger:
- Men Karro du kan väl krama på Gustav och Fredrik lite..
-Nej, jag vill inte..
-Jo, Karro gör det dem är inte farliga..
-Nej, jag känner dom inte!
-Men Karro det är väl ett bra sätt att lära känna dom.. Ge Gustav en kram nu..
-Nej, för han har prickar i ansiktet!!!
Varpå Gustav kommenterar att han rakade sig dagen till ära och Fabian får ett skrattanfall..



Nåja, V.I.P korten är hämtade  och vi drar till Zaloonen sjungandes


"      Sodomi
 Kan
       Rädda 
            Kärleken".

Väl där  träffade jag den andra greken under kvällen.. Men denna kunde snacka grekiska (tummen upp) !!!
och vi träffade alla lite löst folk som vi kände.. roligaree.. 
Men det var på Zaloonen det hände..
D. står där med sin tjej och jag börjar prata.. ATT man aldrig kan veta när man ska hålla käft när man är full...
tydligen blev hon arg över något jag sade (kommer inte ihåg allt då det är suddigt) som sedan gjorde D. arg på mig.
 och jag blev ledsen för att ha gjort andra ledsna.. så därför hittade jag till Gasquen, träffade min lilla Lotta, som introducerade mig till en till grek (!)...
Det var det härligaste jag vart med om!!!! Det var längesen jag pratade grekiska.. befriande, härligt, underbart..


-Tycker du om mig?
-Klart jag gör.
-Bra, då vet jag det.


Följderna av en sådan dag/kväll:
1. Vaknar full
2. Missar litt. seminariet.
3. Huvudvärken slår en som en bomb.
4. Man är seg som en cola.
5. Man går med på att ha fjädrar och papp pappegojor i huvudet.
6. Någonstans sitter Gustav och undrar över sina prickar, Fabian ler, Eva ler, Fredrik försöker komma på varför han inte kan kramas ordentligt och D. försöker reda ut allting med sin tjej..

För övrigt är allt frid och fröjd och jag hoppas det dröjer länge innan jag träffar vissa av människorna jag träffade i Torsdags... Men först och främst måste jag minnas.. för det jag inte minns har inte hänt..

Till Wakey:
Visst får du läsa.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0