Nu flyttar jag =)

Till en alldeles egen lägenhet.. med egen säng, eget porslin, egen toalett, egen hall, egna nycklar..
Med en månadshyra som är min och ska betalas, med eget internet och utan TV (den kommer inte få plats)..
Inflytning den 1/8 och jag har redan hittat sängen som jag länge drömt om.. självfallet på IKEA.. billigt, bra och hållbart =)

Trist att lämna morföräldrarna ensamma men jag kan inte bo kvar för alltid.. jag har tagit steget till att bli vuxen och poå riktigt klara mig själv.. eller nästan iaf.. vuxen menar jag ;) 20 kvadrat låter inte mycket, ser inte ut som mycket men jag får plats... och det kommer vara stökigt och det kommer se ut som ett bombnedslag men det gör inget.. för jag kan lämna min säng obäddad när jag går till plugget på morgonen, ingen kommer störa sig =))
Ingen annan än jag kommer störa på disk eller smulor, när och om det nu blir några..

ooh jag längtar så jag spricker.. många fina grannar kommer jag också få.. håller tummarna på att Paris ska bli antagen så hon kan flytta in =) usch vad skoj.. sen kommer man kanske inte alltid ha tid men fatta vad gött att kunna bjuda hem vänner.. t ex ska christian komma från tyskland o hälsa på en vecka i september/ november.. istället för att fråga om lov kan jag bara be honom sätta sig på planet hit ;) vi har inte träffats på 1 år och lite till =)

pirr pirr i magen.. myckte som händer mycket bra.. jobbet är prima och passamig perfekt och jag måste nog lära mig lite finska iaf.. kommer inte ifrån det ... jag o språk du vet... =)

men nu flyttar jag =) stuydiegången here I come :P

Kommentarer
Postat av: zill

Åååh! Grattis gumman :). Själv går jag & väntar på svar från jobben. Var på intervju i tisdags, och det lät positivt. Vi får se. Håll tumme vettja :P. Pöss!

2009-06-25 @ 08:39:45
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0