Nu har vi sagt hej då!

Nyss hemkommen från 301 festen.. Studentrepresentanter från GU kårerna samlades för att fira året som gått, säga hej då till varandra och välkomna de nya som tillträder i diverse poster..
Nu har man fått reda på vad folk gör nästa verksamhetsår och vad som händer under sommaren.. glada ansikten av både dem som slutar sitt kårengagemang och går vidare och av dem som fortsätter kämpa för att studenterna ska få det bättre på alla möjliga sätt...
Jag blir en av dem som fortsätter nästa år och ser fram emot det..

Men just nu har jag semester från kårvärlden, nästan, och det tänker jag uttnytja till fullo...
För vissa börjar det nya året imorgon redan, själv börjar jag i slutet på augusti..
tills dess så ska jag vila mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0