Familjen har fått två pojkar!!!

Potatissallad, biftekias, melitzanosalata, tzatziki, vitlökspröd, stekt squash, vin och SKRK.. det var nog det bästa mötet jag någonsin varit på.. japp vi har mysiga möten, vi äter, dricker kaffe och myser i soffan medans alla får säga sitt. Vi definierar oss, vi gör visioner, vi planerar, vi växer, vi skrattar.. Jag vill ha mera SKRK!!! Mera turkost.. ooh det är så underbart!!

Så vi kom in på diskussion och det var självklart att två små pojkar skulle bli våra nya medlemmar i familjen.. En av dom var klockren från början med kommentaremn "Jag är *** ge mig ett dagis" och den andre självklar för att han är så skön och go och vi vet att han innerst tycker om djur lika mycket som vi :P fast på ett bra sätt.. Så nu är vi 10 st i vår lilla grupp och det är ju bara underbart.. vi växer och det är rätta takter..

så nu planeras det.. AG.. jag surk och grimmis ska sitta och klicka på datorn kl 08:50 på fredag tills vi får en plats.. och stuga.. hmm 1500 bara för att bo där.. tillkommer lite mera sen.. tjoff pengarna är borta och då får föräldrarna skjuta in.. damn .. nåja, dom får ställa upp så att deras dotter ska kunna klara sig i denna hårda studentvärld =)) hmm.. det kommer isådana fall vara första gången på flera år som jag bett dom om pengar.. nja, får tänka på det.. kanske borde göra slut på varenda krona först?? beror på om man får sommarjobb.. åååh.. jobbigt med pengar juh..

Men.. vi är 2 nya medlemmar. dom är underbara och vi kommer fungera väldigt bra tillsammans.. längtar tills vi alla glider runt i turkost =))

Mera turkost åt världen =))

Kommentarer
Postat av: Grimmis

Jaaa!

2009-04-02 @ 18:21:09
URL: http://grimmis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0