Kan man inte bara köpa sig en pojkvän??

Snackade lite löst med Clara och Sofia igår och vi kom in på ämnet pojkvän.. Clara vill inte dejta längre utan önskar kunna köpa sig en pojkvän.. Klockrent citat så jag lade det som en status på facebook.. nedan kan ni se hur vilt det gått till efteråt..

Karolina  "kan man inte bara köpa sig en pojkvän??"- tjejsnack kan resultera i mycket... ;P

Niklas- Det är klart man kan.

Karolina- haha jasså?? är dom dyra?? ;P

Niklas-  Det beror på vem det är som vill köpa och den blivande pojkvännen. men jo, det är nog ganska dyrt.

Lotta-  Hmmm... jag googlade, men hittade ingen bra sida för det. Sry.

Karolina-  jaha ja.. ska säga det till Clara när jag träffar henne igen.. då kanske hon blir lite glad :P

 ErikDessutom har jag hört att det blir bättre kvalite om du odlar dem själv

Karolina- athaha hur odlar man en pojkvän?? "Clara läser du detta??"

Lotta-  Man tar dem medan de är singlar, sen börjar man sakta med säkert vattna dem med komplimanger och ibland gödsla med sex, eller om det var tvärtom... minns inte. Sen när de har växt till sig lite så är de oftast mycket fina och bra att ha. Är inte alla gånger man gillar deras lukt, eller hur de ser ut, när man väl odlat klart dem. Men då kan man alltid välja att lägga ner odlandet på just den pojkvännen och finna någon annan. Därmed är en del av de som verkar vara knoppar nästan helt utblommade. De är nästan den bästa sorten.

 Karolina- Lotta fan vad jag älskar dig!! ♥ hehe du kan så mycket om allt ;P

 Fredrik- I Sabrina Tonårshäxan finns ett recept på pojkvänner. Man använder "Man dough" (staving?) - finns att köpa i en häxbutik nära dig.

Lotta- Hmm, den där man dough är lite jobbig. Det enda som talar för dem är egentligen att man kan välja storleken på vissa kroppsdelar, men deras intelligens lämnar ofta mycket att önska. Beror ju på vad du vill ha pojkvännen till. Och Linis, jag älskar dig med. ♥

Erik- Precis så Lotta! Glöm nu inte att tvätta dem då luften är full av föroreningar och annat skit. Minst en gång om dagen och glöm inte alla skrymslar och vrår där skit kan samlas. Dessutom är det viktigt att beskära dem till och till. Vissa mår t.o.m bra av lite hårdare behandling.

Karolina- åhh så mycket input man får.. Clara och Sofia det är bara att börja odla :P

 Lotta- Erik: Mmm, en del måste man binda för att hålla dem uppe, men det är en sån liten del av det hela, för som du säger är ju det där med renhållning en stor del.

 Erik- Så rätt så rätt. Men vilken typ av snöre man skall använda är svårt att säga. Personligen brukar jag föredra lite flisigare rep som hjälper pojken att ligga rätt.

Karolina- haha använder du rep på pojkar?? hounden!!!

Erik- Pojkar är mycket lättare att odla än flickor. Flickor blir så ofta gravida och saknar man ugnar får man vara snabb med en falcon punch.

Christian- nej man kan inte :-P

Robert- hoho @ erik. "im pregnant *punch* problem solved". Pojkvänner kan också vandra samma karriärstege som legenden Fritzl! \o/

Clara- Odla en pojke låter också jobbigt! Var är fem-minuters lösningen? Tänk om man lämnar honom för länge eller för kort tid i ungen?

Lotta- Erik: Rep är för jobbigt. Buntband funkar bäst, på både pojkar och flickor, och de sitter bra också.
 Robert: Men där blev det ju fel hos de som odlade honom. De gödslade honom troligen med slag mot huvudet, märklig uppfostran och några roliga piller, inte kärlek, komplimanger och sex. Därmed blev han själv helt förtappad när det gällde att odla flickvänner.
Clara: Det finns nog sätt att lösa det. Man kan ju ta en som är nästan färdig från en annan flicka t ex. Eller, på det sättet som diskussionen började, man köper honom av henne. =)

 Sofia- Vill också har fem-minuterslösningen! Tänkte bara om han är använd kanske han kommer med massa bagage? Kan man inte köpa nya då ;o)

Lotta - Sofia: Hmm... man måste ju kunna ha någon sorts ångerrätt, men hur den är utformad vet jag inte. Bytesrätt kanske?

Clara- Haha, vilken syn att gå in i en affär och försöka byta in pojken. Undrar om de skulle ha ett byteslager? :-)

 Karolina- Jag undrar om det finns nån garanti på hur länge dom håller, om man nu köper dom.. Och om dom nu går sönder hur löser garantin det då får man lämna in dom för lagning eller får man en ny?? Odla kan ta tid men det är roligare att veta att man odlat dom själv än att få en färdig från nån annan..

Clara- Ja man får hoppas att det är en bra affär, är det netonnet som har garantin, kan man glömma att få pojken reparerad. Mm man kan göra en hel tjejkväll av odlandet, så länge man inte blandar in alkohol så borde det bli bra. Annars med sprit i kroppen kan nog både den ena och den andra olyckan hända när man odlar. haha!

Karolina- odla eller köpa? that is the question.. hmm.. måste fundera om jag har tid att odla.. å andra sidan vill jag ej få nån som är färdig och dumpad eller köpa begagnad.. ooh så svårt, så svårt..

 Lotta- Jag säger bara: bättre begagnat är bättre än att odla från grunden.

 Karolina- kan man reparera möjliga skador på den begagnade pojkvännen?? Jo odlat är ju svårt,, försökte med det i några månader men vi såg ju hur det gick.. han växte ju aldrig.. så jag satsar nog på begagnat jag med.. hmm.. vart hittar man begagnade pojkvänner???

 Lotta- Internet! Därför jag googlade "buy a boyfriend" och "köpa pojkvän" men det blev bara en
massa om vad man skulle köpa till dem, vilket var helt värdelöst. Men om man vill ha bättre begagnat kan man med hjälp av Internet lägga in parametrar som är viktiga när det gäller att få sådant som passar en själv. Jag lade in "gärna barn, utan behov av nya" och "lugn, snäll och sadistisk". Sen råkade den enda lämpliga träffen befinna sig i Malmö, men det funkar ju ändå. Jag odlar på avstånd s a s. Hmm... kan man rekommendera att stoiskt undvika sidor som Spray och K6? Jag tror jag gör det. Undvik stoiskt sidor som Spray och K6. Happy pancake, Darkside, Helgon är helt ok sidor, beroende på vad man söker. Annars är forum bra sätt att träffa folk, men man riskerar att då finna träffar i väldigt obskyra delar av världen, som USA, Schweiz eller Turkiet. Lotta Jarl at 9:04am March 18 Hmm... undrar om vi börjar närma oss ett pris snart: "längst konversation genom kommentarer på en statusrad".

Karolina- hehhe tjejsnack kan leda till många roliga saker .. ;P av allt det du nämnde känner jag nog bara till Helgon.. Nattstad funkade för 3 år sen för min del, men han gick sönder efter 6 månader.. så jag vet inte hur pålitlig den sidan är.. å anda sidan så vet du med säkerhet att du hittar nån som har nån koppling till sverige ;P men det är ju bra att du hittat nån att odla lite på.. jag undrar om man inte skulle kunna fortsätta odlingen på dem begagnade pojkvännerna? Man grovjobbet borde ju vara gjort så att säga.. begagnade borde väl bara behövas vattnas lite till och bara göras fina i kanten?? *ruttna begagnade pojkvänner kan man skrota direkt dock..*

Lotta- Men självklart! Man behöver ju alltid fortsätta odlingen och trimningen. Som Erik sa, ibland behöver de göras rena, ibland måste man binda dem, och man måste ju alltid fortsätta vattna och gödsla, annars dör de.

Karolina- fan vad meck alltså det tar tid och mycket energi alltså.. sen så kan man ju bli fäst vid dom också och så kanske dom går sönder.. det kan göra ont har jag hört nån säga..

 Lotta- Mmm, de har ju en tendens att göra skada om de går sönder, men det kan ju även bli sjukt långtråkigt att pyssla om en pojkvän som inte växer tillräckligt snabbt eller åt helt fel håll. Nej, det är en talang att finna sådana som är precis rätt odlad men har tid kvar för att kunna odlas till perfektion. Eller, skönhetsfel får man fan räkna med, men de spelar ju mindre roll om man kan njuta av den i helhet. Sen är det så att det oftast är värt besväret att odla dem för att sen skadas eller tröttna på dem, man lär sig vilka man ska undvika och vad man ska leta efter. Träning ger, som man säger, erfarenhet.

 Karolina- mm .. alltså jag bryr mig om pojkvännens skönhet, på det hållet är jag inte kräsen.. inte alls faktiskt ;P men jag har ju en tendens att inte kunna släppa dom som odlar åt fel håll.. nej jag kanske ska vänta med att någon i denna värld (helst detta land och helst i gbg) vill köpa sig en flickvän.. jag är typ odlad och klar, med några få brister så klart.. för jag orkar inte leta mig fram i marknaden alltså.. vilket jobb.. eller så googlar jag fram honom, ;P

 Lotta- Google is your friend, and Wiki is the master!

 Karolina- jaha.. då vet man att man kan odla och köpa pojkvänner samt skrota sin egen om han inte är bra.. garantin gäller inte om man köper dom på netto, å andra sidan är det kanske bättre att ha en begagnad än att odla en helt ny.. Svett kommer att krävas och mycket jobb ska utföras.. Så vill ni sluta dejta så får ni börja odla.. enkelt, klart.. har ni tur kan ni hitta pojkvänner på nätet, finns dom som desperat letar efter en livmoder (fråga Clara hon vet) och det finns dom som bara vill ha ett bröd att stoppa korven i.. oavsett vad så kan ni hitta någon med lite tur.. Greken önskar er alla en trevlig odling/ shopping/ letande och ska återgå till sina förhoppningar om att prinsen (eller grodan wtf) kommer och köper/ odlar/ googlar fram henne så hon slipper göra allt jävla jobb själv.. Tack och hej!

Lotta- I wish you good luck, dear friend. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0