syndat i helgen??

Nyss hemkommen från Jönköping och huvudvärken slår till som om den aldrig kommer få chansen att komma tillbaka. Efter en dusch, ett gott mål mat och tvätten i tvättmaskinen sitter jag och reflekterar över hur helgen har varit.. Hur har vi haft det på syndafloden?
Jag har fått uppleva dem flesta utav dödssynderna men jag ber ej om förlåtelse för det.. hade jag inte upplevt dessa hade jag nog inte kunnat kallas människa i dagsläget..

Lättjan kom och gick under helgen då man bara inte orkade bry sig om nånting alls under vissa tillfällen.. folk fick vara fulla, dräggiga, oförskämda och man blev ibland less på olika draman som spelade sig hä och varstans.. härligt att kunn akoppla ifrån utan att känna sig usel.. jag fick ju synda!!!
Jag ville lusta udner hela helgen ( ja tom nu) men även om jga hade kunnat så avstod jag.. istället fick jag nöja mig med att tänka på allt jag ville göra och kunde gå runt och vara avundsjuk på folk som hade nån att lusta med.. I samband med avundsjukan kom vreden över att man inte kunde tllfredställa sig själv med den person man ville då han var mil ifrån en.. och så var man vredgad för att man inte träffats på en vecka.. gah.. japp.. vrede, avund och lust kom tillsammans..

Dock frossade jag inte nder helgen.. jag kom hem 2 portvinsflaskor och en codavinsflaska fattigare men jag överlevde helgen utan så mycket som ca 4 öl.. och det är jag nöjd med..

Nu ska jag sitta här och skissa, titta på tv, dricka te och njuta av att jag är kvinna för idag är det min dag. och bara 3 timmar kvar på den.. som fan att jag är värd dom!!

Kommentarer
Postat av: My

sv: ja det ska bli så OTROLIGT gött att unna sig detta :D o jo, ska allt försöka bli lite brun iaf... även om det oftast brukar bli åt kräfthållet annars, hehe ;P

2009-03-08 @ 23:23:19
URL: http://simplymyown.blogg.se/
Postat av: My

hoppas du/ni hade de trevligt i jönköping btw ;) pöss!

2009-03-08 @ 23:45:19
URL: http://simplymyown.blogg.se/
Postat av: NAGELBLOGGEN

Svar TACK! Fan vad snällt av dig :D

2009-03-09 @ 11:45:48
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0