What's done is done..

Vi har alla varit där... Vi har alla gjort eller sagt saker vi inte är så stolta över... vi har alla sårat någon, inkluderat oss

själva, och det tillhör livet...  Vi har alla varit med om stunderna vi önskar vi kunde vända tillbaka tiden till... vissa för att göra samma sak, vissa för att göra annorlunda. Men vi önskar det ändå...


Jag är inte stolt över allt jag sagt eller gjort, men jag skulle definitivt göra om dem om jag fick chansen.  Pga av sådant som hände då, just då, kan jag definiera mig själv idag.  Det gör vi alla tror jag. Ingen är en ängel, vi har alla spelat djävul, vissa av oss några gånger för mycket... och det är det vi bär med oss. Ibland hittar vi den själ vi vill berätta allt för.. 

För vissa saker kan man bara inte berätta för vem som helst... även om man gärna skulle vilja..  Jag vet vad jag själv bär på och det gör mig ont att inte kunna dela.. Man hoppas ju en dag kunna hitta den att dela allt med..Det jag vill säga är att:




Jag känner inte den du var igår men jag vill lära känna den du blir imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0